Mitt hjärta, mina andetag, mitt allt

Många beskriver kärleken som något hemskt, som något man inte vill uppleva och något som inte borde få finnas. Så kände jag också förr, att kärlek var något som bara fanns i filmer eller i sagor, att det var något som jag aldrig skulle få uppleva.

När allt hopp var som bortblåst dök R upp, han visade mig att kärlek var något bra och något som faktiskt existerade. Nu, nästan ett helt år senare, vet jag inte vad jag skulle göra utan honom. Han har blivit en så stor del av mig att jag knappt vågar tänka på vad som skulle hända om jag förlorade honom.

Det är han som får mig att vilja gå upp på morgonen, orka dra mig till skolan och göra mitt bästa. Jag älskar honom över allt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0