Dag 3 - Mina föräldrar

Mina föräldrar skiljdes när jag var 4 år gammal, och de enda minnena jag har av dem tillsammans är när de bråkar. Min pappa är 18 år äldre än min mamma, vilket kan vara en del till varför det tog slut så snabbt, eller bara för att de är så olika. Detta är inget jag sörjer, jag tycker det funkar mycket bättre såhär - Dessutom får man dubbelt så mycket vid födelsedagar, julafton osv!

Min mamma jobbar som lärare, hon är den som jag ser upp till allra mest. Hon är stark, självständig och vet vad hon vill ha, och hon gör alltid sitt bästa för att få det. Min pappa träffar jag inte så ofta, men jag tycker om honom ändå. Han är en väldigt speciell person, men han är ändå den som har hjälpt till att sätta den här underbara kreationen till världen (Mig!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0